7 days in Tibet

3 augustus 2017 - Lhasa, China

Een paar blogverzoeken gehad dus... bij dezen, kort maar krachtig.
Net een week in Tibet geweest. Heel anders dan China :-) (daarover komt een ander blog). De mensen zijn veel vriendelijker bijvoorbeeld. Maar ook... heel veel tempels.
Na tempel nr zoveel ben ik maar mee gaan om-mani-padme-hum-men met de monniken. Sommige tempels zijn heel commercieel, met veel toeristen en geld tellende monniken. Andere, zijn, misschien minder mooi, maar wel 'echter'.
De laatste dag reden we terug naar Lhasa, erg leuk plaatsje met fijne restaurants, door de bergen. Zie het filmpje
De treinreis aan het begin was lang maar gezellig (in de pan, pesten, toepen, you name it). Het Tibetaanse eten is lekker (veelal curries met naan) en ook in mijn eentje voelde ik me veilig op straat.
Tja, en toen was ik wel toe aan een moment voor mezelf. Dus even niet met de groep mee eten maar lekker een avond me-time. Ik vind het reizen met de groep nog steeds erg gezellig maar ik merk wel dat doordat ik ook veel alleen heb gereisd de afgelopen jaren, dat ik me steeds minder volgzaam kan opstellen...ik ga ook graag mijn eigen gang in mijn eigen tempo
Dus, alles is goed met me en ik kijk ernaaruit om wat meer van de natuur van China te zien.
dikke kus
Leoni

1. Peter:
    3 augustus 2017
    En ineens heb je het, je wordt ..... filmmaker! Lekker voor je werk de gehele wereld rondreizen en de mooiste plekjes op aarde filmen! Is beter dan op de 11e verdieping van een toren achter het glas zitten, toch?? :-)
  2. Dennis:
    4 augustus 2017
    Klinkt een beetje alsof China niet helemaal bevalt, of interpreteer ik de eerste paar zinnen verkeerd? Fijn dat het goed met je gaat, en tja, jij hebt gewoon iets teveel - solo - reiservaring om je zomaar te schikken naar de groep ;-)
    Blijf genieten en ontdekken!