Lekker weg in eigen land en witte rook

1 juni 2018 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Eerst het nieuws waar iedereen op zit te wachten: vanaf 1 juni begin ik als consultant bij I-refact! Een klein IT bedrijf in ‘-’s-Hertogenbosch waar ze iemand zochten die analytisch is en puzzels wil oplossen met praten….Ik heb er zin in! Bijna een jaar is een mooie tijd  geweest voor een sabbatical, ik kan het iedereen aanbevelen!

Inmiddels is de bodem van het spaargeld wel in zicht dus ik heb mijn tijd in Nederland gebruikt om ook daar eens toerist te zijn, voorlopig geen buitenlandse trips.

In april ben ik naar de Keukenhof geweest voor het eerst van mijn leven! Wat een bloemenpracht, en dan vooral het fietstochtje vanuit station Hillegom naar de Keukenhof 😊

Ik was wel even vergeten dat hyacinten en krokussen bij mij op de hooikoorts lijst staan, oeps. Maar erg leuk om een keer gezien te hebben en opvallend weinig chinezen gespot trouwens.

Daarna waren de exploring kittens (de groep van mijn nieuw-zeeland reis in 2015) op bezoek in het Bossche. Uiteraard mochten een Diezetochtje, de Sint Jan, een sjeklade bol en de Uilenburg met gezellige zaken niet ontbreken in de tour met mij als gids. Altijd heel leuk om je eigen stad aan anderen te laten zien. Ik vergeet steeds weer hoe bijzonder het is om onder de stad door te varen als je dat nog nooit gedaan hebt.

Voorlopig geen updates denk ik, al weet je dat bij deze reisverslaafde natuurlijk nooit..

Dikke kus

Leoni

1. Suzan Diris:
    1 juni 2018
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan Leoni! Veel plezier!
  2. Hannah:
    1 juni 2018
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan Leoni!!
  3. G&E Berlo:
    3 juni 2018
    Veel succes met je nieuwe baan. Goed sparen dan kunnen wij volgend jaar weer lezen wat je zoal meemaakt in je reislustige leven. Veel groetjes Guus&Els
  4. Haico:
    4 juni 2018
    Hoi Leoni,

Welkom terug in ons kikkerlandje. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Klinkt goed!

Groet
    Haico