Het is bijna zover!

14 mei 2017 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Jaaaaa! Nog maar 5 weken te gaan en dan vertrek ik naar Ulaanbaatar, en nog veel meer mooie bestemmingen... Ik heb nog geen idee wat er allemaal op mijn pad komen gaat maar via deze site ga ik het met jullie delen. Gaan jullie mee op avontuur? Soms zul je weken niets van me horen (er zijn gelukkig nog steeds wifi-loze plekken op de aarde en daar gedij ik het beste) en soms komen er berichten kort achter elkaar. Ik ga jullie missen :-)

Liefs Leoni

PS Je kun je inschrijven voor de mailinglijst, dan krijg je een berichtje als ik iets op de site zet.

1. Pascal:
    Hoi Leoni,

Geniet ervan! Ik lees graag mee :)

Groetjes,
    Pascal
  2. Ton:
    10 juni 2017
    succes met de laatste loodjes en veel plezier bij je afscheidsborrel.
    dikke knuffel
    ton
  3. Marlies:
    10 juni 2017
    Succes . We gaan je volgen Jammer dat we er Zaterdag niet bij kunnen zijn.
    geniet geniet geniet.
    Kus ook van o W
  4. Arthur en Maria:
    11 juni 2017
    lieve Leoni, wat ben je toch een globetrotter, heel veel plezier en een onvergetelijke reis!
    Liefs A&M
  5. Dennis:
    11 juni 2017
    Het aftellen is nu echt begonnen, nog maar een weekje! Wij houden 't iets dichter bij huis en vertrekken morgen naar Oostenrijk. Heel veel plezier en tot over een hele tijd ;-)

Groeten van Dennis, Sandra & Luuk
  6. Eric Benninga:
    12 juni 2017
    Gaaf dat je er afgelopen zaterdag bij was in Breda (ook een eind van Den Bosch...). Geniet van de reis en ik blijf graag op de hoogte van al jouw spannende avonturen!

Groetjes, Eric
  7. Mira:
    12 juni 2017
    Natuurlijk vind ik het leuk om je reis te volgen en te horen van je avonturen.
    Geniet ervan!!!
    Maurice
  9. Bert:
    16 juni 2017
    Geniet ervan Leonie!
    Hartelijke groeten..... ook van Jaap W.
  10. Marco:
    16 juni 2017
    Mooi plan! Heel veel plezier!
  11. Batt:
    17 juni 2017
    Wow morgen is het al zo ver! Ben je er klaar voor?
  12. Leoni:
    17 juni 2017
    Bijna... de laatste dingen in de al veel te volle tas aan het stoppen :-) en straks gezellig eten met de fam. Afscheid nemen deze week vond ik heftig maar wat een super lieve reacties krijg ik toch! Whoa, heel bijzonder! liefs leoni
  13. Mathilda:
    17 juni 2017
    Lieve Leoni, heel veel plezier en geniet van alle indrukken en ontspannende vergezichten. Hakuna matata en Namaste heel veel liefs m&m
  14. Anouk:
    17 juni 2017
    Heeeel veel plezier, ga genieten, nieuwe mensen ontmoeten, adembenemende natuur en cultuur zien. Tot volgend jaar en we gaan al je verhalen natuurlijk volgen!

Liefs Anouk en Mark
  15. Arthur en Maria:
    18 juni 2017
    Lieve Leoni, nu ben je echt op weg naar het einde van de wereld! Supergaaf!
  16. Ellen:
    21 juni 2017
    Ennnn hoe is het nu ........................