(Voorlopig) mijn laatste reisje?

13 april 2018 - Cartagena, Colombia

Mijn spaargeld begint op te raken en ik ben me in de wereld van het solliciteren aan het begeven maar… toch nog even een weekje er tussenuit. Naar… Colombia! Een korte trip, dus een kort stukje. Er is ook een filmpje!

Ik begon in Cartagena, oudere spaanse stad met lekker eten, mooie gebouwen en salsa! 😊 De streetfood tour was ook erg leuk, zo kreeg ik naast de lokale (meestal gefrituurde) delicatessen ook een lesje geschiedenis van een local.

Daarna een paar dagen naar Tayrona NP. Lekker wandelen door de jungle en over het strand, relaxen aan het water en overnachten in een hangmat.

Vervolgens via Cartagena naar Casa en el Agua. Een hostel op palen midden in de oceaan. Een beetje teveel een party hostel voor mij maar wel de mogelijkheid om lekker te ontspannen in warm weer en water, gezellig te kletsen met andere reizigers, lekker vis te eten en s’avonds de plankton te zien oplichten in het water. Heel bijzonder!

Ik vond Colombia erg leuk en ga zeker nog een keer terug. Alleen dan wel met een beter mondje spaans 😊

Dikke kus

Leoni

1. Marc Benninga:
    13 april 2018
    Querida Leoni. Que una historia magnifica. Es logica que no tienes mas dinero de viajar. Tan mejor que buscas trabajo en Holanda. Besos y hasta manana. Tomamos unas bebidas en la fiesta de tu padre. Marco
  2. Dennis:
    17 april 2018
    Mooie afsluiter van je reisavontuur, hopelijk voldoende opgeladen om weer aan het saaie, serieuze volwassenbestaan te beginnen ;-)
    En jou kennende zal de volgende vakantie/reis niet lang op zich laten wachten!