De vele gezichten van Mongolie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arthur en Maria:
    14 juli 2017
    Lieve Leoni, wat beleef je prachtige momenten, jouw mooie gebruinde koppie kwam even hard binnen. Blijf genieten van deze onvergetelijke trip! Veel liefs Arthur en Maria.
  2. Monica:
    14 juli 2017
    Leonie, Prachtig videa, mooi om dit een beetje te kunnen mee beleven. Have Fun!!!
  3. Ton:
    15 juli 2017
    ook een leuk liedje, passende tekst?
  4. Dinie van Geel:
    22 juli 2017
    Hallo Leoni,
    Een prachtig filmpje. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
  5. Bert:
    25 juli 2017
    Mooie beelden Leonie! Wat een bijzondere - en wijdse landschappen. Veel plezier met het vervolg van je reis! hartelijke groet, Bert
  6. Wil:
    27 juli 2017
    Hi lieve Leonie,

Je mailtje hoe de foto's gedownload moeten worden, wordt regelmatig gelezen. Niet alleen. Door mij , maar ook door andere leden van de groep. Wij zijn nog in Mongolië met onze gedachte en het ordene van de foto's . Ik heb genoten van je filmpje. mooi gemaakt!!!
    ik ben zo ontzettend benieuwd naar je Tibet ervaringen. En hoe voeg je je weer in een nieuwe groep. Ik ben heel erg benieuwd. Veel plezier en warme groet, Wil
  7. Anita:
    29 juli 2017
    Hoi Leoni,
    Leuk om je belevenissen in Mongolië te zien! Mag ik je als kijker 1 tip geven voor het filmen? Als je in je filmpje de omgeving laat zien (dus van links naar rechts gaat of andersom) dan graag wat langzamer, het beeld gaat nu zo snel dat je als kijker geen scherp beeld krijgt. Ik kijk uit na het vervolg van je belevenissen.
    Liefs, Anita
  8. As:
    2 augustus 2017
    Prachtig zus!!! Heel tof zon filmpje!!!! Mooi dat pap t liedje opviel, mij ook, mooi gekozen!!!
    Lief jouw kei blije koppie op de kameel!!! Kei leuk!!!

Veel plezier lieve zus!!!